czwartek, 9 kwietnia 2015

Puzzle feeder dla katta (i nie tylko).



 Natchniony filmem z FB zrobiłem zabawkę, którą możecie zobaczyć poniżej. Jako ramy użyłem skrzynki na owoce, pręt, na którym wiszą butelki nie jest przykręcony, trzyma się wciśnięty w wywiercone otwory.
 Lemury szybko zorientowały się o co w tym chodzi, rozpracowały i zapamiętały zabawkę, sprawdzały ją nawet, gdy pusta stała na zapleczu ich wyspowego domku.
 Zawartość butelek lemury skonsumowały stosunkowo szybko. Aby nieco wydłużyć działanie karmidła będę musiał zmniejszyć otwory - planuję założyć na butelki przewiercone zakrętki.




Moje karmidło stało się inspiracją dla załogi wrocławskiej małpiarni, co bardzo mnie ucieszyło.
żródło zdjęcia: www.zoo.wroclaw.pl/admin/zdjecia/4917.JPG

Bonus track: dwa wzbogaceniowe filmy z katta, nawiercone pniaki z bananami i bardzo mocno amatorski (jestem samoukiem w tej dziedzinie) trening.



 Bardziej zaawansowany i przydatny trening zobaczycie tutaj.

 I jeszcze prosty sposób na półkę/balkonik (przydaje się w czasie deszczu), skorzystałem z wanienki do mieszania cementu. Jeśli samice są łaskawe i gościnne dla samca, w środku mieści się siedem lemurów:)
Na zimowisku
Na wyspie
 Dołączając do ekipy bloga miałem nadzieję zamieszczać wpisy nieco częściej, wyszło trochę inaczej, obiecuję poprawę (choćby krótkoterminową), zachęcam też do nadsyłania materiałów.

Pozdrawiam
M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz